Boże Narodzenie - Życzenia część 7



Każdy z nas ma na tyle dużą dłoń,
że może z niej uczynić Betlejem.
Każdy z nas ma na tyle ciepłe serce,
że może przyjąć nowo narodzoną miłość...
do tego wystarczy tylko wiara i nadzieja,
a miłość przyjdzie sama...
Radosnych Świąt!







Boże Narodzenie wkrótce, więc życzę Ci szczerze
Ciepłych chwil w rodzinie w Wigilijną Wieczerzę
Wszystko w złocie, zieleni, czerwieni
Niech Nowy Rok będzie pełen nadziei
By spełniło się choć jedno z twoich marzeń
Dużo szczęścia i niezapomnianych wrażeń!



Gdy pierwsza gwiazdka na niebo wyleci,
Gdy Mikołaj wsunie się do komina,
Pamiętaj, że jest na świecie ktoś,
kto nigdy o Tobie nie zapomina.



Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
przyniesie Ci spokój i radość.
Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
żyje własnym pięknem,
a Nowy Rok obdaruje Ciebie pomyślnością i szczęściem.
Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia,
niech spełniają się wszystkie Twoje marzenia.



Pędzą sanie z reniferem
Mikołaj jest czarodziejem
Wór prezentów zawsze ma
No i śmieje się ha! ha!
Bo w ten wieczór kolorowy
Każdy humor ma balowy
I nikt już nie smuci się
Mamy taki jeden dzień!


Podaruję Ci w Noc Cichą,
łzę płynącą prosto z serca.
Żal, tęsknotę i bezsilność,
miłość moją beznadziejną.
W zamian tylko pomyśl o mnie,
gdy opłatek weźmiesz w dłonie.
I choć będziesz tak daleko,
bliższy będziesz niż ktokolwiek.
Zamknę oczy, Ty się zjawisz,
i iskierki płonąć będą.
Popatrz w niebo, obok Gwiazdki,
znajdziesz Skarbie mnie na pewno.



Jesteś gwiazdką,
która rozświetla szare dni,
rozbudza uśmiech gdy smutno mi,
to Ty tworzysz mój świat,
będąc obok mnie pozbawiasz go wad.
Dziękuję za to, że jesteś!